Kniha Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku = - Advertising creative strategies of the different product categories as a part of a business marketing plan : teze disertační práce - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

autor Eliška Kubíčková

kniha Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku = Advertising creative strategies of the different product categories as a part of a business marketing plan : teze disertační práce, Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně 2012
nakladatel Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně
rok vydání 2012
jazyk česky
místo Zlín
stran 32
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7454-170-4 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy