nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2004 |
vydání | 3., rozš. vyd. |
místo | Praha |
stran | 144 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-7261-109-7 (brož.) |
Nové rozšířené vydání úspěšné publikace známého marketingového a prodejního poradce a autora knižních bestsellerů nejen rozebírá, jak budovat a řídit prodejní tým, ale zabývá se rovněž přípravou prodejního plánu, jeho provázaností s plány marketingovým, kapacitním a finančním. V tomto novém vydání pak autor na základě zkušeností získaných při seminářích, které na toto téma pořádá, připojuje praktický návod, jak k řízení prodeje využít digitálních technologií. Čtenář tak dostane do rukou přehled pravidel a postupů, které jeho prodejnímu týmu umožní "skok do 21. století".
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalý
> Odesíláme co nejdříve a pečlivě zabalené. Při dopravě poštou, posíláme zrychleně jako D+1.
> V případě jakékoli nesrovnalosti nás kontaktujte a vše neprodleně vyřešíme.
kniha | 85 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.