nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 2. |
místo | Praha |
stran | 173 |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7367-641-4 (brož.) |
Kniha se věnuje tématu, které je v centru zájmu mnoha managerů, a to teambuildingu, rozvoji firemních týmů, outdooru a učení zážitkem. Zaměřuje se na něj z hlediska firemního prostředí a použitelnosti pro pracovní skupiny a týmy. Rozebírá na případových studiích možnosti řešení různých pracovních situací a interpersonálních problémů, například začínající tým, sladění týmu, rozpory mezi odděleními, soutěživá nebo spolupracující atmosféra ve skupině, práce vedoucího skupiny nebo malé firmy, priority skupiny a jednotlivce. Dozvíte se, co je důležité, když chcete dosáhnout změn v práci skupiny nebo ve vztazích lidí, a také kdy bude mít teambuilding očekávaný efekt a na co si dát pozor, aby zorganizovaná akce pro rozvoj pracovního týmu byla přínosem a investicí a nikoliv ztrátou.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Skvělý
kniha | 100 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.