Kniha Jak blufovat v marketingu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Graham Harding a Paul Walton ; [z angličtiny přeložila Drahomíra Škvařilová ; obálku navrhl Václav Hradecký ; graficky upravil Martin Zhouf]

nakladatel Talpress
rok vydání 1994
vydání 1. vyd.
místo Praha
stran 61
ISBN 80-85609-38-X (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1111)
Dejvice, Liboc
50 Kč

stav: nová, nepoužitá

Rozměry 18 x 11 cm.

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  39 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Liboc (Praha)  0 Kč
Osobní předání na některé stanici metra (nejlépe Dejvická, Muzeum, po dohodě i na jiné stanici), ale lze se domluvit i na jiném místě v Praze. U objednávek nad 900,- Kč neplatíte poštovné!

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 50 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy