nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 2., výrazně rozš. a aktualiz. vy |
jazyk | česky, anglicky |
místo | Praha |
stran | 735 |
rozměry | 29 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3024-0 (váz.) |
Nové vydání ojedinělé komplexní publikace je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení (Corporate Management) včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery a další řídící pracovníky, pro auditory, účetní profesionály, konzultanty a finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty a pro ty, kteří se připravují na mezinárodní certifikace (např. ACCA, CIMA , ICA), ale i pro majitele firem a podniků a investory. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví (Management Accounting) v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami. Kniha pracuje také s podrobnou soudobou anglickou finanční, ekonomickou a manažerskou terminologií.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.