nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Brno |
stran | 197 |
rozměry | 22 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-251-3320-0 (brož.) |
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci? Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: lehce používaná
kniha | 80 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
osobní předání – Bohnice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Letňany (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Líbeznice (Praha-východ) | 0 Kč |
stav: naražené růžky
kniha | 89 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Uhříněves (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
Hlavní nádraží nebo nádraží Uhříněves |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 12krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.