nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 2., rozš. a aktualiz. |
místo | Praha |
stran | 151 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7367-712-1 (brož.) |
Aktualizované vydání Soudobý velký zájem o kooperativní formy práce ve škole znamená vlastně snahu o využití podmínek, za nichž se děti nejlépe učí v přirozených situacích. Pokud je dětem umožněno pracovat kooperativně, projeví se to ve vyšší úrovni učení, myšlení i řeči, ve vyšší míře samostatnosti a nezávislosti na vzorech, ve vyšším sebevědomí i sebedůvěře. Další podstatným efektem kooperativního učení je posilování dobrého vztahu mezi učitelem a žáky. Všem učitelům a studentům pedagogiky nabízí H. Kasíková konkrétní náměty pro činnosti, hry a cvičení vedoucí k větší spoluprácí ve třídě. Jsou řazeny od jednodušších, převážně pohybových aktivit ke složitějším, komplexnějším formám kooperativního učení a zahrnují také prostředky pro hodnocení. Úvodní část knihy shrnuje teoretická východiska i praktické zkušenosti se způsoby i úskalími zavádění tohoto způsobu učení do škol. Jako doplněk jsou uvedeny i záznamy vyučovacích hodin, v nichž je skupinová práce těžištěm výuky. Doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc., je odbornou asistentkou Katedry pedagogiky Filozofické fakulty UK v Praze, zabývá se didaktikou, hrou ve vyučování a kooperativními formami učení. Aktivně se podílí na různých iniciativách zaměřených na reformu české školy.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.