David Dabner ; [z anglického originálu ... přeložil Jozef Koval]
nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2004 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 128 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. (některé barev.) |
ISBN | 80-7209-597-8 (váz.) |
Úlohou designu je zprostředkovávat informace - o produktu, koncepci, nebo o společnosti. Originální kniha objasňuje podstatu designu a snaží se čtenáře naučit, jak vytvářet profesionální návrhy ve firmě bez zbytečného zadávání práce profesionálním grafickým studiím. Publikace pojímá téma designu ve dvou ucelených částech. První oddíl vysvětluje základní principy designu a druhá část přenáší tyto zásady do praxe. Díky četným profesionálním ukázkám a ilustracím je tato kniha přístupnou pomůckou pro začínající i zkušené designéry.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 14krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.