Alexander Beck ; [přeložil Jan Rozkošný]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 232 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-2898-8 (brož.) |
Google AdWords je služba, která umožňuje nakoupit vysoce cílenou reklamu placenou za prokliky (PPC). Reklamy z AdWords se zobrazují podél výsledků hledání v Google a také na vyhledávacích a obsahových stránkách jeho partnerů. Bez ohledu na výši vašeho rozpočtu můžete své reklamy zobrazovat na Google a v jeho reklamní síti. Platíte pouze tehdy, když někdo na vaši reklamu klikne.Zadavatel vytvoří reklamu a zvolí klíčová slova, což jsou slova nebo slovní spojení související s předmětem jeho podnikání.Když lidé vyhledávají na stránkách Google pomocí některého ze zvolených klíčových slov, reklama se zobrazí vedle výsledků vyhledávání. Tím své reklamy zobrazíte publiku, které se o vás už zajímá.Kniha vysvětlí všechny možnostií, jaké služba AdWords nabízí, a provede čtenáře jejich jednoduchým nastavením tak, aby mohl Adword používat ke své plné spokojenosti. Službu lze využít i pro Sklik, AdFOX a další!
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.