Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
nakladatel | Fragment |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 350 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-253-1057-1 (váz.) |
Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie. Osvojíte si používání emocí například při: - výběru zaměstnanců - řízení zaměstnanců - vedení organizací - jednání vedoucích pracovníků Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších. A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: použitá
Ťuknutý roh v levé horní části, jinak velmi dobrý stav
kniha | 225 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Olomouc | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 290 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.