Emil Hierhold ; [přeložila Iva Michňová]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 380 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. (některé barev.) |
ISBN | 978-80-247-2423-2 (váz.) |
Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky, kteří přednášejí, lektorují či jinak veřejně vystupují. Kniha je výjimečná tím, že nabízí velké množství konkrétních ukázek, jak pracovat se slovy, písmem a obrazem. Poskytuje mnoho praktických rad, návodů a tipů, jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu, jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla, jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata, jak používat technické prostředky při prezentaci, jak zvládnout nepříjemné otázky a nepříznivé reakce od publika a mnoho dalšího.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 10krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.