Tomáš Hrivnák & Fórum dárců
nakladatel | Fórum dárců |
---|---|
rok vydání | 2004 |
místo | Praha |
stran | 36 |
rozměry | 32 cm |
poznámka | il. (některé barev.) |
ISBN | 80-902965-4-8 (volné listy v pořadači) |
Přehledný návod v kroužkové vazbě přináší důležité informace, jak vytvořit kvalitní vzájemnou spolupráci mezi reklamními agenturami a neziskovým sektorem. Výklad začíná definicí reklamy a agenturní reklamní činnosti, dále seznamuje se základní typologií jednotlivých agentur a uvádí konkrétní příklady spolupráce. Jedním z hlavních cílů publikace je odmytizovat reklamu jako pro klienta škodlivou a nebezpečnou, výběr manipulující a rozhodnutí neblaze ovlivňující propagandu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.