Denis McQuail ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová]
nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 4., rozš. a přeprac. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 639 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7367-574-5 (váz.) |
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Mírně opotřebovaná
kniha | 500 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
osobní předání – Dejvice (Praha) | 0 Kč |
stav: Pekny ,někde zvyrazneno minimum tak 1% knihy.
kniha | 250 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 32krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.