Kniha Úvod do teorie masové komunikace - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Denis McQuail ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová]

nakladatel Portál
rok vydání 2009
vydání 4., rozš. a přeprac. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 639
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7367-574-5 (váz.)

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(60)
Dejvice
500 Kč

stav: Mírně opotřebovaná

kniha 500 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
(9433)
250 Kč

stav: Pekny ,někde zvyrazneno minimum tak 1% knihy.

kniha 250 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  120 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 32krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy