Kniha Manažerské dovednosti jak ovlivňovat druhé - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
kniha Manažerské dovednosti jak ovlivňovat druhé, CPress 2001
nakladatel CPress
rok vydání 2001
jazyk česky
místo Praha
stran 120
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 80-7226-380-3 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(6886)
Modřany
65 Kč

stav: dobrý

Desky jsou lehce ošoupané, růžky desek jsou malinko ohnuté, na přední stránce je zabělené jméno napsané propiskou a první asi sva listy jsou na několika místech otlačené.

kniha 65 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Modřany (Praha)  0 Kč
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv.
(581)
50 Kč

stav: Jak nová

Bez poškození

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  69 Kč
(255)
Býšť, Hradec Králové
75 Kč

stav: výborný

kniha 75 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Býšť (Pardubice)  0 Kč
osobní předání – Hradec Králové  0 Kč
(6886)
50 Kč

stav: zachovalý

Desky jsou lehce ošoupané, přední růžky mají odřené, na přední straně je zabělené jméno majitele, jeden list je podtrhaný zvýrazňovačem.

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Puf 17. 12. 2020
Metoda NLP (neuro linguistic programming) patří již řadu let v obchodním a manažerském světě mezi uznávané dovednosti. Proč? Umožní vám mimo jiné rychle a "kvalitně" vaši protější stranu - ať již jde o obchodní partnery nebo spolupracovníky - přesvědčit a ztotožnit je s myšlenkou, kterou jim předáváte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy