Josef Kašík, Milan Michalko a kol.
nakladatel | Tandem |
---|---|
rok vydání | 1998 |
místo | Ostrava |
stran | 343 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-902167-4-9 (váz.) |
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Super
Jen mirne znamky opotrebeni.
Knížky osobně k dostání v kamenné prodejně: Chovatelské potřeby a Kouzlo domova + Zásilkovna + DPD, Cihlářova 2a/191, Moravská Třebová, 57101
Ceny dohodou ;)
kniha | 102 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 200 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Moravská Třebová Město (Moravská Třebová, okr. Svitavy) | 0 Kč |
Knížky fyzicky osobně ihned k dostání v kamenné prodejně: Chovatelské potřeby a Kouzlo domova + Zásilkovna + DPD, Cihlářova 2a/191, Moravská Třebová, 57101. Ceny dohodou ;) |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
" Stalo se vseobecne uznavanou pravdou, ze zdrava rodina je zakladem zdrave existence a vyvoje spolecnosti , tak i zdravy podnik je zakladem zdrave ekonomiky statu. A podobne jako zodpovedne spolecnosti jde o zdravi jejich obcanu, nemuze ji byt lhostejny ani "zdravotni stav" podniku, na nichz zalezi blahobyt a kulturni uroven i socialni zabezpeceni techto obcanu. Proto povazujeme za dulezite rozvijet diagnosticke mysleni manazeru a proto se ho snazime i touto publikaci podporit.
Milan Michalko "
Tematicky prehled:
* Terminologie, pristupy k podnikove diagnostice, lekarska diagnostika, diagnostika v dalsich oborech lidske cinnost, historie a soucastnost podnikove diagnostiky
* Trideni a typologie podniku, diagnostika malych a strednich firem, diagnostika identity a integrity podniku
* Podnik jako system, hodnota (bonita) podniku
* Silne a slabe stranky podniku
* Problemy a krizove jevy v podniku
* Nevyuzite prilezitosti a potencialy podniku
* Marketingovy management, financni management, vyrobni management, personalni management, obchodni management
* Informacni system podniku, strategicke rizeni podniku, inovace a reengineering
* Teoreticka vychodiska k diagnostickym pristupum a postupum, faze a kroky nekolika overenych postupu diagnostikovani podniku, nacrt trideni chorob podniku
* Modelova a pocitacova podpora stanoveni a rizeni hodnoty firmy na priklade velkeho podniku, klasicky vypocet financni hodnoty podniku pred jeho zakoupenim, pouziti benchmarkingu pri strategickem rizeni podniku automobilove dopravy, diagnostikovani podnikoveho klimatu dotaznikovou metodou
* Pripadova studie logisticke diagnostiky na prikladu analyzy prubezne doby
* Pripadova studie: Vyuziti metody Design of Experiments v rizeni jakosti
* Porovnani progresivity vyrobniho programu dvou podniku
* Vyuziti analyzy SWOT pri projektu podnikatelske strategie
* Diagnostika podnikoveho marketingu + pripadova studie
* Fuzzy hodnoceni financniho zdravi firmy a bazi linearnich T-cisel a aditivni funkce uzitku
* Emil Skoda - podnikatel - vlastnik
* Arnost Rolny - prumysl konfekce v Prostejove
atd atd ...