Eric Schopler, Robert J. Reichler, Margaret Lansing ; [z anglického originálu ... přeložily Miroslava Jelínková a Věra Pokorná]
nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 2. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 271 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7367-898-2 (brož.) |
Nezbytné informace, učební strategie, metody a příklady výukových programů pro pedagogy a psychology, kteří se zabývají dětmi s autismem nebo jinými vývojovými poruchami. Tyto děti bývají často vylučovány z běžných vyučovacích zařízení, kam svým intelektem nesporně patří. Dlouholeté zkušenosti z vyspělých zemí potvrzují, že mají-li pedagogové a psychologové dostatečné množství informací, nemusí k těmto situacím docházet.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.
Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.