Tony Seddon, Jane Waterhouse ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kočička]
nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2010 |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 224 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. (převážně barev.) |
ISBN | 978-80-7391-360-1 (brož.) |
Každý z nás aspoň jednou v životě vytvářel nějaký dokument, který lze zařadit do kategorie "grafický desing". Ať už se jednalo o pozvánku na oslavu narozenin, plakát nebo jen inzerát na firemní či školní nástěnku nebo web, můžeme jej příště udělat s pomocí této knihy profesionálně dokonalým. Grafický design pro samouky vysvětluje základní principy grafického designu včetně efektivního využití prostoru, barev a písma. Publikace transformuje obtížně získané zkušenosti profesionálních designérů do jednoduchých pravidel, co a jak používat a čeho se naopak vyvarovat, ilustrovaných tipů a rad doplněných srovnávacími příklady. Kniha nezapomíná ani na potřebné vybavení a jeho cenu, popisuje nejlepší a cenově nejdostupnější materiály, hardware a software.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi pěkný stav
Vyřazena z knihovny
kniha | 170 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.