nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2005 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 148 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-247-1047-1 (brož.) |
Autor ukazuje jednoduše a prakticky, jakého zásadního zlepšení firma dosáhne předcházením nebo odstraněním neopodstatněných nákladů. Popisuje výhody hodnotové analýzy (value analysis) a představuje osvědčené postupy a metody, jak zavádět hdonotovou analýzu do firemní praxe a jak hodnotit její výsledky. Text je doplněn řadou příkladů praktického použití popsaných principů, které jsou velmi vhodné i pro malé a střední podniky.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 140 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Jablonec nad Nisou | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 99 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.