nakladatel | C. H. Beck |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 304 |
ISBN | 978-80-7400-507-7 |
Kniha nabízí pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladech z praxe je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová, nepoškozená, nečtená
kniha | 400 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 74 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.