nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 254 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3317-3 (váz.) |
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
Praha: Grada, 2011. Vydání 1. Strany 254 s. Stav: insignie knihovny Most, vyřazeno, jinak dobrý stav. Vazba: původní, pevná
kniha | 148 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 80 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h |
stav: Nová, nečtená
kniha | 170 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 70 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Chotěboř (Havlíčkův Brod) | 0 Kč |
stav: zachovalá
kniha | 100 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Beroun-Centrum (Beroun) | 0 Kč |
osobní předání – Smíchov (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Zbraslav (Praha) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 85 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
stav: jako nová
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.