Jana Přikrylová, Hana Jahodová
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 303 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. (některé barev.), mapy |
ISBN | 978-80-247-3622-8 (váz.) |
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
T121
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
stav: Výborný
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 78 Kč |
Zásilkovna | 109 Kč |
osobní předání – Líšeň (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Židenice (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.