nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 191 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3275-6 (váz.) |
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování, které má velký vliv na efektivnost práce. Manažer totiž musí rozumět organizaci prostředí, ve kterém lidé pracují, a dokázat realizovat jeho změnu. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. vytyčit správný cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec zjistíte, jak své spolupracovníky pro dosažení cílů efektivně motivovat a vést. Kniha obsahuje řadu příkladů, sloužících pro hlubší pochopení teorie a pro její využití v manažerské praxi.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.