Nigel Groom ; [přeložila Květa Heroldová]
nakladatel | Fortuna Libri |
---|---|
rok vydání | 2000 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 192 |
rozměry | 22 cm |
poznámka | barev. il. |
ISBN | 80-86144-55-0 (váz.) |
Jeden z nejlepších znalců parfémů zavádí čtenáře do jejich vzrušujícího světa. Seznamuje ho s dějinami této neodmyslitelné součásti světové civilizace, se základy její výroby i s charakteristikou současných parfumérských společností. Podává přehled nejznámějších parfémů, královen světového trhu s vůněmi.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
kniha | 200 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Bohnice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Dačice III (Dačice, okr. Jindřichův Hradec) | 0 Kč |
osobní předání – Veselí nad Lužnicí II (Veselí nad Lužnicí, okr. Tábor) | 0 Kč |
Praha - Bohnice, Pankráce nebo na trase Dačice nebo na trase Praha - Dačice Veselí nad Lužnicí nebo na trase Praha - Veselí nad Lužnicí |
stav: Velmi pěkný
Čtená, ale pěkná knížka
kniha | 240 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
OSOBNÍ PŘEDÁNÍ - CELÁ PRAHA!!! ODNOS AŽ POD NOS!!! Po Praze odvoz po domluvě až na místo prakticky kamkoliv zdarma!!! Neplatíte žádné poštovné a knihu máte velmi rychle v rukou. Ještě malé upozornění - na Vaše zprávy můžu reagovat až po zaplacení knihy, do té doby se můžu třeba i... (přeskočit), ale NEMÁM KONTAKT!!! NA SLOVENSKO DLE PRAVIDEL TRHU KNIH POSÍLAT NELZE!!! |
stav: dobrý
kniha | 222 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
stav: mirne pouzita
plus postovne
kniha | 300 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 20krát.
Podrobný úvod zkoumá historii parfémů a hlavní vývojové směry tvorby parfémů od dávných dob po dnešní dny.
v průvodci je seznam devadesáti firem s jejich historií a lidmi, kteří společnost proslavili.
Tóny parfémů typických vůní jednotlivých firem jsou detailně doplněny barevnými fotografiemi flakónů, jež jsou rovnocennou součástí parfémů stejně jako jejich vůně.