Kniha Masová média - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel

Jan Jirák, Barbara Köpplová

nakladatel Portál
rok vydání 2009
vydání Vyd. 1.
místo Praha
stran 413
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7367-466-3 (váz.)

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(397)
Liberec I-Staré Město
457 Kč

stav: viz dále

Praha: Portál, 2009. Vydání 1. Strany 413 s. Stav: velmi dobrý. Vazba: původní, pevná

kniha 457 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  90 Kč
Zásilkovna  80 Kč
Balíkovna  80 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Antikvariát Fryč, Pražská 14, Liberec. Po-Pá 9-17h, so 9-13h

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 19krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy