nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 207 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il., mapy |
ISBN | 978-80-247-3749-2 (brož.) |
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý, zachovalý.
V Praze možnost předání na různých místech dle dohody.
kniha | 55 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Příbram I (Příbram) | 0 Kč |
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
stav: výborný
kniha | 120 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
osobní předání – Černé Voděrady (Praha-východ) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.