Kniha Mezinárodní marketing - nové trendy a reflexe změn ve světě - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Grada
rok vydání 2009
vydání 3., aktualiz. a přeprac. vyd.
jazyk česky
místo Praha
stran 196
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.)

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7687) TIP
129 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(5140)
119 Kč

stav: Velmi dobrý

kniha 119 Kč
Zásilkovna  89 Kč
(2754)
100 Kč

stav: pěkný stav

kniha 100 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
(16)
90 Kč

stav: Velmi dobrý stav.

kniha 90 Kč
Zásilkovna  90 Kč
Balíkovna  80 Kč
(7)
Vysočany
150 Kč

stav: Zachovalá, občasné podtrhání

kniha 150 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Vysočany (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy