nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 8. vyd. |
místo | Praha |
stran | 142 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7261-212-3 (brož.) |
Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje I. Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Doubravka (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
osobní předání – Karlín (Praha) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.