Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 3., aktualiz. a dopl. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 208 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3492-7 (brož.) |
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Výborný, jako nová, nečtená
V Praze možnost osobního předání na různých místech dle dohody.
kniha | 90 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 89 Kč |
Balíkovna | 79 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Příbram I (Příbram) | 0 Kč |
osobní předání – Plzeň Vnitřní Město (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: lehce pošpiněný obal
kniha | 125 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
osobní předání – Brandýsek (Kladno) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.