nakladatel | Montanex |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 3., dopl. |
místo | Ostrava |
stran | 95 |
rozměry | 30 cm |
poznámka | il., noty |
ISBN | 978-80-7225-329-6 (brož.) |
Jaká by měla být hudební výchova na základních školách? Dá se to shrnout do následujících čtyř požadavků: Naučit žáky krásně zpívat, aby jim zpěv přinášel silné estetické zážitky. K tomu slouží systematický hlasový výcvik na základě hlasového tónu. Maximálně rozvinout hudební schopnosti žáků. To se děje výcvikem intonačním, rytmickým a improvizací. Dát dětem radost ze zpěvu a hudby, aby se na hodiny hudební výchovy těšily. K tomu slouží hra na hudební nástroje (orffovy nástroje, zobcová flétna, keyboardy) a pohyb s hudbou. Poslechem hudby vychovávat kulturního posluchače hudby všech forem, žánrů a období. Z toho se dá usoudit, co musí hudební výchova obsahovat. Rozdělíme-li to úměrně věkovým možnostem do jednotlivých ročníků, máme jasnou představu, jak by měla hudební výchova vypadat. Učitel, který chápe důležitost hudební výchovy, hudebně je připraven a chce dát dětem i sobě radost z hudby, najde v jednotlivých kapitolách vše další k tomu, aby uměl učinit hudební výchovu nejpřitažlivějším předmětem. Publikace je určena zejména pedagogům-učitelům hudební výchovy, kteří dobře vědí, jak důležitou součástí hudební výchovy je metodika. Bez kvalitní metodiky nelze docílit těch nejlepších výsledků. Metodika je skutečné know-how učitele. Publikace shrnuje celoživotní vědecké zkušenosti autora-vysokoškolského profesora. Je návodem jak při co nejmenší námaze dosáhnout co nejlepších výsledků.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.