nakladatel | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 48 |
ISBN | 978-80-7454-271-8 |
Tématem této disertační práce je komunikační politika firem a její vliv na konkurenceschopnost. Hlavním cílem disertační práce je zmapování současného stavu vnější a vnitřní komunikace ve firmách a na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu navrhnout možnosti zkvalitnění vnitřní i vnější komunikační politiky v podnicích, které by vedly ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků. Výsledek těchto zjištění by posléze měl vést k vytvoření závěrů, které by bylo možno použít pro zkvalitnění komunikačních kanálů u samotných podniků.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.