nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 2., aktualiz. a dopl. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 239 |
rozměry | 25 cm |
ISBN | 978-80-247-2866-7 (váz.) |
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Velmi dobrý
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Malá Strana (Praha) | 0 Kč |
Přes den Újezd, po 19,00 hod. Nové Butovice |
stav: Dobrý - mírné opotřebení
Lehce zvlněné listy
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.