nakladatel | Vysoká škola finanční a správní |
---|---|
edice | Eupress |
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 142 |
rozměry | 26 cm |
ISBN | 978-80-7408-092-0 (váz.) |
Tato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 200 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.