Kniha Metodologie marketingových výzkumů - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Vysoká škola finanční a správní
edice Eupress
rok vydání 2014
vydání 1.
místo Praha
stran 142
rozměry 26 cm
ISBN 978-80-7408-092-0 (váz.)

Tato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7398) TIP
229 Kč

stav: učebnice může obsahovat podpis a může mít maximálně z 10% podtrhané texty tužkou a jevit známky opotřebení, v každém případě posíláme po zapalcení přesný stav fotkou

kniha 229 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 200 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy