Kniha Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití - Trh knih - online antikvariát

Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Halina Starzyczná ... [et al.]

kniha Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití, Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta 2007
nakladatel Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta
rok vydání 2007
jazyk česky, polsky
místo Karviná
stran 250
rozměry 24 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7248-451-5 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy