nakladatel | Wolters Kluwer |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 136 |
ISBN | 978-80-7478-032-5 |
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
Kniha je brožovaná.
Desky jsou malinko opotřebované, je na nich několik drobných rýh a otlačenin, růžky desek jsou malinko odřené, vzadu, z vnitřní strany desek je malý flíček.
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Modřany (Praha) | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí knihy je možné POUZE v místě bydliště - ulice Voborského (Praha 12 Modřany) - po dohodě kdykoliv. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.