Kniha A short course in international marketing blunders - mistakes made by companies that should have known better - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha A short course in international marketing blunders mistakes made by companies that should have known better, Tribun EU 2009
nakladatel Tribun EU
rok vydání 2009
vydání 1st ed. at Tribun EU
místo Brno
rozměry 26 cm
ISBN 978-80-7399-751-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy