Hermann Simon ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 204 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-204-8 (brož.) |
Aktuální kniha šéfa jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem předkládá konkrétní aktivní protikrizová opatření, která mohou vlastníci a manažeři podniků realizovat prakticky okamžitě. A protože současná ekonomická krize je spíše poptávková než nákladová, formulovaná opatření se zaměřují především na oblast vztahů se zákazníky, prodeje a prodejního personálu, tvorby cen, utváření nabídek a služeb zákazníkům. Kniha zároveň předkládá doporučení pro rychlou implementaci protikrizových opatření a formuluje prioritní úkoly pro pokrizové období. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2009 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná
kniha | 131 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 85 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.