nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 206 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-199-7 (brož.) |
Cílem publikace je představit manažerské účetnictví jako otevřený systém založený na multikriteriálním přístupu k řízení a měření strategické pozice podniku, tzn. integrující finanční a věcné informace, interní informace a informace z externího prostředí, informace relevantní pro dlouhodobý i krátkodobý časový výhled. Kniha uvádí možnosti modifikace a rozšíření známých metod a nástrojů manažerského účetnictví – kalkulací, rozpočtů, analýz odchylek apod., aby vyhovovaly požadavkům moderního strategického managementu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Zcela nová, nepoužitá
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Kralupy nad Vltavou (Mělník) | 0 Kč |
stav: Nová.
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Popůvky (Brno-venkov) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Brno (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Velké Meziříčí (Žďár nad Sázavou) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 129 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.