Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová]
nakladatel | Pragma |
---|---|
rok vydání | 2009 |
jazyk | česky |
místo | Hodkovičky [Praha] |
stran | 311 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. některé barev.) |
ISBN | 978-80-7349-195-6 (brož.) |
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Pěkný, mírně použitá, rohy neohýbané, jen minimálně osahané
Původní cena Luxor 280
kniha | 55 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 110 Kč |
Zásilkovna | 93 Kč |
Balíkovna | 87 Kč |
osobní předání – Krč (Praha) | 0 Kč |
Nutné objednat telefonicky dopředu 1-2 dny, kdy se zastavíte. Připravím Vám zboží do recepce (recepce je pak v provozu non-stop). |
stav: viz dále
2009 Stav: Mírně opotřebená, politá, zvlněné stránky, text v pořádku. Vazba: Brožovaná
kniha | 76 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 85 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.