nakladatel | Alfa |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 113 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-87197-35-6 (brož.) |
Kniha řeší oblast proměny personalistiky v globální a informační společnosti , teoretické základy i praktické postupy , personalistika a její podnikatelské funkce , personální management a firemní kultura Jedna z možností jak uchopit chápání světa, je odstoupit od zastaralých paradigmat. Autor nám ukazuje, jak ty méně šťastné přístupy k lidem i k vedení organizačních celků změnit k lepšímu, jak řekl o knize Pavel Drdla, Garant Kvalifikačního studia ředitelů, Národní institut pro další vzdělávání
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.