nakladatel | Mladá fronta |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 173 |
rozměry | 31 cm |
poznámka | il. (některé barev.), mapy, portréty, faksim. |
ISBN | 978-80-204-2312-2 (váz.) |
Autor úspěšných příběhů z počátků dějin české železnice se tentokrát posunul v čase a shrnul vývoj ve vlastnických vztazích, technickém vybavení a rozvoji, organizaci provozu a dalších aspektech. Dějiny na dráze však hlavně ovlivňovaly tzv. velké dějiny – 1. světová válka, rozpad Rakousko-Uherska, 2. světová válka, vznik socialistického Československa, sametová revoluce, rozpad Československa… Musíme si uvědomit, že valná část přesunů vojenské techniky a zásobování vojsk se již od počátku tohoto „šíleného století“ realizovala právě po železnici. Doprava ohromných zásob výdobytků socialismu (uhlí, železná ruda, stroje) také byla odkázaná hlavně na výkonnost „modré armády“. Váz., asi 192 stran, Jaké byly její proměny, o tom se dočtete právě v této knize.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
kniha | 700 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Zábřeh (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
stav: jako nová
kniha | 550 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Balíkovna | 95 Kč |
stav: Nová
kniha | 320 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 81 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.