nakladatel | Anag |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 352 |
ISBN | 978-80-7554-009-6 |
Publikace se věnuje poskytování sociálních služeb z několika různých pohledů. Je proto určena nejen poskytovatelům sociálních služeb, ale i lidem, kteří se chtějí sami postarat o své blízké, a také budoucím i současným uživatelům sociálních služeb. Obsahuje návod, jak postupovat v případě komunikace s novým zájemcem o poskytování sociální služby. Měla by řešit, jak s potenciálním klientem jednat, a popsat situace, kdy jej lze odmítnout. Poskytovatelé by zde měli najít návod, jaké náležitosti má smlouva obsahovat, a co by naopak neměla, jak vytvořit vnitřní pravidla atd. Čtenářům příručka nabídne také celou řadu vzorů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.