nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 256 |
ISBN | 978-80-247-5326-3 |
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata:• otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření• statistické metody používané při testování hypotéz• nejčastěji používané metody sběru dat. Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza).
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Hezká, jen na zadní straně obálky zalomený roh, měkká vazba.
Druhé, aktualizované vydání, dotisk z roku 2021.
kniha | 190 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Hloubětín (Praha) | 0 Kč |
dle dohody |
stav: používaná, ve velice dobrém stavu
kniha | 220 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Soudná (Jičín) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.