nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 200 |
ISBN | 978-80-7529-047-2 |
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová
kniha | 139 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Černý Most (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Letňany (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Poděbrady I (Poděbrady, okr. Nymburk) | 0 Kč |
Možno předat na trase Nový Bydžov - Chlumec nad Cidlinou - Městec Králové - Poděbrady -Praha. Přidávám ještě Kolín, Pečky, Český Brod, V Praze Černý Most, Horní Počernice, Hloubětín, Vysočany, Libeň, Kobylisy, Ďáblice, Střížkov, Prosek, Letňany, Čakovice, Kbely, Karlín, Žižkov,, Vinohrady. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 100 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.