Kniha Brand New - Nová podoba značek - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Slovart
rok vydání 2016
vydání 1.
jazyk česky
stran 200
ISBN 978-80-7529-047-2

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(34)
Ústí nad Labem-centrum
100 Kč

stav: Nové

kniha 100 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Ústí nad Labem-centrum (Ústí nad Labem)  0 Kč
Osobní odběr po celém Ústí nad Labem. V případě zájmu o více fotografií pište na tel. 733 dále 293 a nakonec 117.
(6916) TIP
149 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 149 Kč
Zásilkovna  78 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 100 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy