kolektiv autorů, Jitka Vysekalová
nakladatel | Eduko |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
stran | 272 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-88057-17-8 (brož.) |
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Pěkná čistá bez závad
Minimálně čtená, čistá. Obal knihy i jednotlivé listy jsou ve velmi dobrém stavu.
Účel splní výborně.
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Stodůlky (Praha) | 0 Kč |
Po předchozí domluvě... |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.