nakladatel | Jan Laibl |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
stran | 123 |
rozměry | 17 cm |
ISBN | 978-80-260-6951-5 (váz.) |
Příručka se snaží zdůraznit rozdíl mezi prodejcem a obchodníkem. Obsahuje přehled hlavních zásad úspěšného obchodování a dva základní druhy obchodníků. Nechybějí ani rady zaměřené na překonání vlastního strachu, navázání vztahů se zákazníky, vedení obchodního jednání, průběh prodeje, vyvrácení pochybností zákazníka nebo překonání strachu z telefonování. Pro větší srozumitelnost najdeme v textu velké množství nejrůznějších příkladů jednání se zákazníkem.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 15krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.