nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 232 |
rozměry | 167x225 |
ISBN | 978-80-251-4589-0 |
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: jako nová
kniha | 299 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Hostivař (Praha) | 0 Kč |
stav: Jako nová.
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: nová, párkrát prolistovaná
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 66 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 19krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.