nakladatel | D.A.M.O. |
---|---|
rok vydání | 2013 |
stran | 138 |
rozměry | 25 cm |
ISBN | 978-80-904387-4-3 (brož.) |
Poslední díl trilogie sborníku o vývoji počítačových her obsahuje různorodé články z oblasti herního průmyslu. První se věnuje hernímu stylu, psychologii a typologii hráčů (autor: Ondřej Hrabec). Druhý popisuje nejčastější chyby při vývoji nových her na základě starších vzorů (autor: Michal Rybka). Třetí ukazuje problematiku herní mechaniky, její principy a postupy (autor: Jiří Zlatohlávek). Čtvrtý článek popisuje šířku a hloubku herních mechanik jako nástroj reflexe herního designu (autor: Jan Jirkovský). Pátý se věnuje level designu - herním mechanismům, příběhu a prostředí her (autor: Daniel Vávra). Šestý představuje freemium hry a stručný návod na to, co udělat pro jejich popularitu (autor: Martin Koláček). Sedmý ukazuje vývoj velkých her v krátkém čase a upozorňuje, na co by si vývojáři měli dát pozor a čemu se věnovat (autor: Vladimír Gerši). Předmětem osmého článku jsou transmédia a hraní mimo obrazovku. Počítačové hry na internetu, v knihách, filmech, deskových hrách a hry, využívající rozšířenou realitu (autoři: Jakub Guman a Martin Vaňo). Devátý článek se zamýšlí nad postavením názvu her v rámci marketingu a prodeje (autor: Lubor Kopecký). Desátý ukazuje, jak evoluce hardware a vývoj herních periferií ovlivnil herní design (autor: Michal Rybka). Poslední článek se věnuje úloze a postavení žen ve videohrách, včetně typologie ženských postav (autor: Zuzana Kostlićová). Jako přílohu kniha obsahuje seznam vývojářských studií v ČR.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.