nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 232 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-2721-9 (brož.) |
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
kniha | 150 Kč |
Zásilkovna | 95 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – Královo Pole (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
stav: kniha je v pořádku
kniha | 160 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Klánovice (Praha) | 0 Kč |
stav: dobrý stav
kniha | 125 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.