nakladatel | Omega |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 352 |
ISBN | 978-80-7390-450-0 |
Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová
Na přední části obalu polostrhnuta nálepka,obal mírně pokrčený,uvnitř nová.
kniha | 100 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Budišovice (Opava) | 0 Kč |
osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
Pouze osobní odběr,přes týden v odpoledních hodinách v Ostravě centru,Fifejdach,Mariankách nebo Porubě.O víkendu kdykoli, ale pouze v Horní Lhotě. |
stav: Nová
kniha | 60 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Sokolov | 0 Kč |
osobní předání – Šabina (Sokolov) | 0 Kč |
Na domluvě |
stav: Jako nová
Top stav, možný osobní odběr na Prahe 5
kniha | 60 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
stav: nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 77 Kč |
Zásilkovna | 80 Kč |
Balíkovna | 75 Kč |
osobní předání – České Budějovice 1 (České Budějovice) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.